Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Tast 2012- Bullion Knot stitch ή καμπιοβελονιά!



Στην εικοστή βδομάδα του TAST τα πράγματα αγρίεψαν! Η νέα βελονιά ήταν απερίγραπτη και δύσκολη!!! Χρωστάω βιντεάκι, οπωσδήποτε, αλλά ο οπερατέρ ήταν φορτωμένος...
Λοιπόν η βελονιά λέγεται bullion knot stitch και με την βοήθεια της Jocasta από το φόρουμ της Σταυροβελονιάς τα πιθανά της ελληνικά ονόματα είναι: ραβδοβελονιά, τυλιχτή, καμπιοβελονιά ή ακόμα και σκουλικοβελονιά! Μη γελάτε γιατί αυτό που βγαίνει από αυτή τη βελονιά είναι μικρές κάμπιες ή σκουλικάκια! Και τυλίγεις την κλωστή γύρω από τη βελόνα όχι μόνο δύο φορές, όπως στην κομποβελονιά, αλλά πολλές... 10, 15 ανάλογα πόσο μεγάλη θέλεις να βγει! Το θέμα είναι πως μετά τραβάς την κλωστή από μέσα!!! Εμένα πάντως πονάει το δάχτυλό μου από το τράβηγμα!!!!!
Σας μπέρδεψα; Για δείτε εδώ πως γίνεται..!
Και αφού με τρόμαζε η βελονιά από μόνη της, αυτή τη βδομάδα είπα να κάνω απλά πράγματα και κυρίως να παίξω με τα χρώματα!  Έβαλα και κάτι από hardanger και λίγες χαντρούλες (είπαμε δίνουν χρώμα, λάμψη και όγκο!) και voila το αποτέλεσμα:
Δυο παρατηρήσεις:
  1. Σε πείσμα στο καιρό αλλά και στο μαύρο μας το χάλι, εγώ διαλέγω τα φωτεινά χρώματα του καλοκαιριού!!!
  2. Δεν θα την ξανακάνω αυτή τη βελονιά! (εκτός αν βρω πουθενά κανένα κόλπο, για να γίνεται πιο εύκολα!!!)

15 σχόλια:

  1. Ήμουν πολύ περίεργη να δω τι θα σκεφτείς να φτιάξεις αυτή την εβδομάδα. Και εγώ ήταν είδα αυτή τη βελονιά την Τρίτη μου φάνηκε πολύ δύσκολη, αλλά όντως της ταιριάζει πάρα πολύ το όνομα σκουληκοβελονιά ή καμπιοβελονιά από το αποτέλεσμα κυρίως, όπως ήδη σου έγραψα στο φόρουμ.
    Και φυσικά μόλις μπήκα στο blog σου και είδα αυτή την εικόνα, το μόνο που είπα είναι ότι ζωγράφισες πάλι….
    Συγχαρητήρια Άννα. Έδωσες λάμψη στη μαυρισμένη και βροχερή ημέρα μας.
    Ευδοκία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευδοκία, αν εξαιρεσεις κήπο με λουλουδια, τίποτα άλλο δεν μου βγαινε! Οπότε είπα δεν ανακατευω τα χρώματα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΝΝΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ. ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΝΕΔΗΞΑΝ ΤΗΝ ΣΚΟΥΛΙΚΟΒΕΛΟΝΙΑ, ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ. ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝΝΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ "ΕΓΡΑΨΕΣ". ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΝΟΜΙΖΩ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΚΟΥΛΗΚΟΒΕΛΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ. ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΑΝΝΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Άννα! Σε παρακολουθώ στενά. Μου αρέσει πολύ που περιγράφεις τόσο όμορφα αυτά που κάνεις. Μου θυμίζεις κάπως το Διακογιάννη που στα παιδικά μου χρόνια θυμάμαι αναμετάδιδε τους αγώνες και όλοι καταλάβαιναν ακριβώς τι γίνεται στο γήπεδο ακόμη κι αν δεν ήταν εκεί....χα χα παρομοίωση έ?! Λοιπόν έχεις βραβειάκι. έλα να το πάρεις αν βρεις να παρκάρεις την ....κάμπια που σε παίδεψε .....Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι έκανες πάλι;Εγώ και μόνο που το διάβασα κουράστηκα!!Μπράβο σου.Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άννα μου καλημέρα,
    δεν θα μπορούσα να μην επισκεφτώ το blogoσπιτάκι σου για να
    δω την καινούργια σου βελονιά, η οποία και αυτή παίρνει βραβείο, παρά το αστείο της όνομα. Καλή συνέχεια καλό σ/κ.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σίγουρα σε παίδεψε ,αλλά το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας ευχαριστώ όλες για τα γλυκά σας σχόλια!!!! Τελικά άλλον ως σκυλιοβελονιά θα την καταχωρήσουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολυ ομορφο το αποτελεσμα!!!οντως φαινεται πολυ δυσκολη βελονια, και ΄γω οταν την ειδαι αυτο σκεφτηκα!!!!
    χαιρομαι που βοηθησα, για οτι αλλο χρειαστεις μην διστασεις!!!
    φιλια σε ολες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Jocasta θα χρειαστώ βοήθεια σίγουρα με τα ονόματα! Και σίγουρα όλες οι επιλογές σου ήταν πολυ πετυχημένες!!!

      Διαγραφή
  11. Αννουλα μου τα 'σκουληκακια' σου βγηκαν πολυ ομορφα!!!!
    Αν και δυσκολη οπως λες το αποτελεσμα ειναι πολυ ομορφο!!!!
    Φιλακι πολλα και σ'ευχαριστω και παλι για την κορη μου, να'σαι καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Ελένη και για την κόρη σου ... μη το ξαναπεις, τη δουλειά μου έκανα!

      Διαγραφή
  12. Πόλυ ενδιαφέρουσα βελονιά και υπέροχος συνδυασμός χρωμάτων και φυσικά αναδείχθηκε το κέντημα με τον συνδυασμό των υπόλοιπων βελονιών.Κεντάς πολύ όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή