Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Tast 2012- Half Chevron stitch

Και άλλη μια βδομάδα (και τι βδομάδα..)) και άλλη μια βελονιά- για να ξεχνιόμαστε!
Λοιπόν η νέα βελονιά λέγεται half chevron - μισό γαλόνι σε πιστή μετάφραση, αλλά δεν είναι και πολύ πετυχημένο , δεν βρίσκετε; Για να δείτε πως γίνεται πρέπει να δείτε εδώ, αλλά εγώ να σας πω ότι αν και φαίνεται δύσκολη δεν είναι. Και ακόμα ότι αν και όταν τη βλέπεις τη βελονιά και λες τι να κάνω με αυτή, σχηματίζει πολύ όμορφα μοτίβα.
Μου άρεσε πολύ το δεξιό (γαλάζιο) που σχηματίζει μικρούς πανσέδες και το αριστερό θα το έκανα ακριβώς όπως είναι σε καμβά με χάντρα στο εσωτερικό... 

Τώρα θα με ρωτήσετε "τι είναι αυτά τέρμα δεξιά;;;" Να σας πω... Όταν γύρισα το δείγμα μου στο πλάι μου θύμισε- με πολύ αφαιρετική διάθεση - καραβάκι! Με το πανάκι του, την καρίνα και το κατάρτι του...Ε,έπρεπε να βάλω και κύματα!!! 

9 σχόλια:

  1. Άννα μου καλησπέρα,άλλη μια βελονιά συνάντησε τη φαντασία σου και οι δυο μαζί έγιναν μια όμορφη δημιουργία στο δεύτερο καρεδάκι σου. Ε!! τι περιμένεις να σου πω... Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αννα μου καλημέρα. Έγραψες πάλι κυριολεκτικά και μεταφορικά με το νέου σου έργο που είναι έτοιμος να τον εκθέσεις στην γκαλερί σου!
    Να σου πω την αλήθεια και εγώ πριν διαβάσω το σχόλιό σου για τη νέα σου βελονιά, όπως είδα το έργο σου μου ήρθε στο μυαλό η αρχαιοελληνική τριήρης!!!
    Η ιδέα μου είναι ή επηρεάστηκες από τον καιρό και φτιάχνεις καλοκαιρινά θαλασσινά θέματα τώρα τελευταία????
    καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμα σου πω οτι και γω τριήρη σκεφτηκα;;;
      Και ναι τα θεματα είναι καλοκαιρινά, γιατί αυτό το καρεδάκι έχει θέμα- ή τουλάχιστον το προσπαθώ- το καλοκαίρι!(να αυτοσαρκαστώ κιόλας: γίνεται καλλιτεχνης να μην έχει θεμα, ωεω;;;;)

      Διαγραφή
  4. ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΗΤΟ ΔΙΚΙΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΑΡΑΒΑΚΙ.ΜΠΡΑΒΩ!!!!!!!!!!!!!!ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΛΗ ΜΕ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΜΠΡΑΒΩ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαράς τα ματάκια σου Άννα μου και την υπομονή σου!!Φυσικά και είναι υπέροχο!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άννα κι ο άντρας μου όλο αυτό μου λεει: θα χαλάσεις τα ματια σου!!!!!!!!!! Αλλά εγω προσέχω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή