Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Tast 2012- Cable chain stitch

25η βδομάδα για το TAST και σίγουρα μια πολύ ζεστή εβδομάδα για μας! Καθώς όμως το TAST είναι διεθνές... δεν σταματά λόγω ζέστης! Για αυτή τη βδομάδα η βελονιά είναι μια παραλλαγή της αλυσίδας βελονιάς και λέγεται cable chain! Στα αγγλικά cable σημαίνει καλώδιο... οπότε η "καλωδιωτή αλυσίδα";;;;(μη με παρεξηγείτε είναι μια το μεσημέρι και το θερμόμετρο ήδη δείχνει 34!)
Για να δείτε πως γίνεται θα δείτε εδώ.
Να σας πω όμως τη γνώμη μου;;; Μη δείτε! χαχαχαχ Η βελονιά είναι μια απλή παραλλαγή και δεν λέει τίποτα ιδιαίτερο!
Πάντως το δειγματάκι μου το έκανα- με μισή καρδιά, το ομολογώ- και είναι... πάλι σταφύλια! (εγώ για σταφύλια τα έκανα!). Μήπως θα πρέπει να το κοιτάξω;;;;

14 σχόλια:

  1. Μπράβο,Αννούλα,που τα καταφέρνεις και κεντάς με τέτοια ζέστη!
    Εγώ δεν μπορώ ούτε τη βελόνα να πιάσω...
    Δεν μου φταίει μόνο η ζέστη,αλλά και η ασχετοσύνη μου.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σου πω ... το παλιο το τραγουδι που έλεγε: "με τα φωτα νυσταγμενα και βαρια..." το θυμάσαι; Ε, ετσι κεντάω αυτες τις μερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλοι οι καλλιτέχνες έχουν και μια δύσκολη στιγμή στην καριέρα τους. Εσύ λόγω ζέστης. Συνέχισε και μην το βάζεις
    κάτω. Πάντως έκανες καλή προσπάθεια.
    Φιλιά και ευχές για μια όμορφη Κυριακή
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μου βγαινε Βαρβάρα τίποτα ... ούτε η βελονιά ούτε σχεδιο! Οπότε να σου τα σταφύλια!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Μπορεί να είναι ανιαρή η βελονιά, έστω κι έτσι όμως μαθαίνουμε! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη και ανιαρή αλλά και απλά μια παραλλαγή! Πρέπει μια μέρα πάντως να κάτσω να τις γράψω κάπου όλες...

      Διαγραφή
  5. Μπορεί να επαναλαμβάνεις το ίδιο θέμα (σταφύλια) αλλά ο τρόπος που το αποδίδεις είναι διαφορετικός και έτσι μας παρουσιάζεις τα εναλλακτικά είδη εργασίας, που μπορεί να παρουσιαστεί η ίδια εικόνα.
    Εκτός εάν θεωρήσουμε ότι η προγηούμενη σου εικόνα δεν είναι τελικά τα σταφύλια της οργής αλλά οι κινέζικες ομπρελίτσες, οπότε τα σταφύλια είναι αυτά που έφτιαξες τώρα......
    Η ζέστη είναι που γράφω όσα γράφω.....
    Καλή συνέχεια και με το καλό να φυσήξει λιγάκι ή να πέσει λίγο η θερμοκρασία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ φιλενάδα... για λουλουδάκι πήγαινε... αλλά μετά είπα να "κλεψω" λίγο και να του δώσω χρώμα με τις χάντρες!!!

      Διαγραφή
  6. Αννούλα,ξανάρθα για να δω τις βελονιές σου και για να σου πω,να περάσεις από το blog μου.Έχω κάτι για σένα.Θα χαρώ πολύ αν το δεχτείς..
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αννούλα μου γλυκιά μ΄ αρέσουν οι βελονιές και τα θέματα μέσα από τα οποία τις παρουσιάζεις ....Πέρνα να παίξουμε στο σπιτάκι μου....φιλιά πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζενάκι ευχαριστώ για την πρόσκληση! Αν δεν προλάβω σήμερα, αυριο οπωσδήποτε!

      Διαγραφή
  8. Αν και το κέμτημα δεν είναι το δυνατό μας σημείο μας αρέσουν πολύ αυτά που κάνεις .Θα περνάμε να τα βλέπουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τα κορίτσια! Χαρά μου να έρχεστε! Εκανα κι εγω βόλτα στο σπιτάκι σας!

      Διαγραφή