Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Το λουλούδι της ερήμου...

Ο δικός μου "Οδυσσέας" γύρισε το Σάββατο και ξαναέφυγε σήμερα για μέρη μακρινά κι άγονα. Τι μου έφερε όμως μέσα σε ένα μπουκαλάκι με λίγο νερό; Το λουλούδι της ερήμου!
Το βρήκε μέσα στην έρημο, ανάμεσα σε κάτι βράχια , να έχει χώσει βαθιά τις ρίζες του προκειμένου να επιζήσει! Από τα δυο κλαράκια που βλέπετε, το ένα -το πιο μικρό- είχε μια μικρή ριζούλα και σήμερα το μεταφύτεψα! Λέτε να πιάσει;;; Όσο για το μεγάλο τα μπουμπουκάκια του έχουν ανοίξει όλα!
Στο μεταξύ , εγώ, ως άλλη Πηνελόπη, τι να κάνω; Πλέκω! Έτοιμο ένα σάλι που σχεδίασε η φίλη μου η Ελένη! Στη σελίδα της στο raverly θα βρείτε κι άλλα σχέδια που έχει σχεδιάσει η ίδια! Ωραίο, ζεστό, γουστόζικο με τα κρόσσια του και γεμάτο πλεξίδες!
Άλλωστε ο καιρός σήμερα , Καθαρή Δευτέρα, έτσι βροχερός που ήταν, ήταν ότι έπρεπε για πλέξιμο!
Καλή Σαρακοστή!


4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο το λουλούδι της ερήμου όπως και το σάλι. Εχουν και σχεδόν την ίδια απόχρωση....
    πολλά φιλιά και καλή σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο καλος σου, εκει μακρυα στα ξενα, μονο εσενα σκεφτεται!!! Και βεβαια θα πιασει, αφου σου το εφερε με ολη του την αγαπη!!!!
    Το σαλι σου εγινε υπεροχο. Σ'ευχαριστω πολυ για αλλη μια φορα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με γεια σου πολύ όμορφο! μπράβο Πηνελόπη μου....πλέξε εσύ και μη σε μέλλει.....τώρα που είναι καιρός πλέξε.....και να ξέρεις ....για το πλέξιμο πάντα είναι καιρός....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Άννα! Αν είσαι εσύ που μου έστειλες μήνυμα με τη φόρμα επικοινωνίας, ελπίζω να έχεις πάρει το mail μου. Αν όχι πες μου να σου ξαναστείλω ή αν δεν είσαι εσύ (γιατί δεν μπόρεσα μέσα από το blog να επιβεβαιώσω κάπου αν είναι τελικά το δικό σου e-mail που επικοινώνησε μαζί μου) απλά αγνόησε το:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή