Παρασκευή 7 Απριλίου 2017

Ufo 2

Ναι, ναι... συνεχίζω ακάθεκτη να τελειώνω ότι είχε μείνει στη μέση!
Σειρά είχε μια καλοκαιρινή κουβερτούλα, που την είχα αρχίσει ... από πέρσι το καλοκαίρι (ντροπή μου!). Το νήμα βαμβακερό με ακρυλικό το είχα βρει σε προσφορά κι είπα να παίξω με τα χρώματα! Το σχέδιο του Frank ORandle , άντρα σχεδιαστή, που σχεδιάζει κουβέρτες με βελονάκι , όπου κάθε σειρά είναι και διαφορετική! Τα αγαπώ αυτά τα σχέδια , δε τα βαριέσαι ποτέ!
Το μόνο πρόβλημα;;; πολλοί πόντοι! Η τελευταία σειρά είχε 735 πόντους!!! Ω ναι... μιλάμε για 79 κύκλους και 735 πόντους και περίπου 2,5 χιλιόμετρα νήμα!!!
Είναι γλυκούλα όμως και ανοιξιάτικη! (Μα καλά τι θα τις κάνουμε τόσες κουβέρτες, αναρωτιέται ο καλός μου....)
Συμμετέχοντας λοιπόν στο  Ufo challenge της Κατερίνας, ιδού η κουβέρτα (και στη δεύτερη φώτο θα δείτε που την είχα αφήσει... και μην σας φανεί λίγο γιατί μιλάμε για τουλάχιστον 4 κουβάρια!)


3 σχόλια:

  1. Ανννούλα μου με ξαφνιάζεις!!!Χρυσοχέρα πάνω από το τέλειο!Είπα να έρθω τη Δευτέρα;Ολόχλωμο! Έχω ψοφήσει στις δουλειές κοριτσάκι μου, καλύτερα να έφτιαχνα ένα τέτοιο τέλειο σαν αυτό που έκανες τουλάχιστον θα "έβλεπα" τη δουλειά μου.Εύχομαι ένα καλό ΣΚ καλό μου κορίτσι και να πάρει η ευχή πόσα μισά είχε στη μέση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτιδα κατσε να δεις και το 3ο ufo... παπλωμα λεπτο, για μονο κρεββατι, πατσγορκ.... !

      Διαγραφή
  2. Υπέροχη κουβερτούλα !!!
    Με για να τη χαρείτε!!!
    Καλή Ανάσταση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή